سوالات متداول

از برترین های بازار سرمایه

u

تحلیل و گزارش لحظه ای بازار چیست؟

به صورت روزانه کارشناسان ما در حال تحلیل و رصد تمام بازارهای سرمایه بوده و نتیجه آن را به صورت لحظه ای در قسمت امروزِ بازار درج میکنند تا کاربران محترم در سریع ترین زمان ممکن در جریان آخرین تغییرات بازار قرار بگیرند و تجارتی پرسود را تجربه نمایند. پس از تهیه اشتراک دسترسی شما به این بخش در سایت و اپلیکیشن فعال شده و به صورت آنلاین در اختیار شما قرا خواهد داشت.

جهت مشاهده بخش امروزِ بازار اینجا کلیک نمایید

u

امکان ابزار آنلاین تجارت چیست؟

 سیگنال آنلاین خرید و فروش: تایم فریم مورد نظر را تنظیم کنید و سیگنال خرید، فروش و خنثی را که از نتیجه تحلیل ده ها ربات اندیکاتور به دست آمده اند را مشاهده نمایید.
تقویم آنلاین اقتصادی: در لحظه به صورت آنلاین به ساعت محلی آخرین اخبار اقتصادی تاثیرگذار را مشاهده و تحلیل نمایید.
 چت آنلاین معامله گران: به صورت آنلاین وارد اتاق های گفتگو متفاوت شوید و با دیگر معامله گران در مورد سنتیمنت(جو) بازار گفتگو کنید.
 نقشه آنلاین بازار: به صورت آنلاین آخرین تغییرات بازار فارکس و رمز ارزها را مشاهده نمایید.
 دیدبان آنلاین بازار: به صورت آنلاین نقشه تمام بازارهای را به صورت گرافیکی رصد و پایش نمایید.
 نمودار آنلاین بازار: نمودار تمام بازارها را با جستجو به صورت آنلاین در تایم فریم مورد نظر مشاهده نمایید.

u

امکان پیشخوان بروکر چیست؟

با استفاده از امکان پیشخوان بروکر قادر خواهید بود ازتجربه و دانش کارشناسان ما در تمام موارد تجارت الکترونیک بهره ببرید و مطمئن تر در بازار حرکت کنید. خدمات ارائه شده در این بخش شامل:  ثبت نام و انتقال حساب کارگزاری/  دستور خرید یا فروش لحظه ای / دستور واریز و برداشت سود / پشتیبانی ۲۴ ساعته

CO.CMPRO.IR

u

خرید اشتراک چه خدماتی را شامل می شود؟

با خرید اشتراک، دسترسی شما به صورت خودکار به کلیه خدمات و امکانات در سایت و اپلیکیشن فعال می شود. این خدمات شامل تحلیل و گزارش لحظه ای بازار، سیگنال آنلاین، ابزار آنلاین تجارت، خدمات پیشخوان کارگزاری، اخبار روز بازار سرمایه، آموزش آنلاین بازار، هوش مصنوعی بازارو ده ها خدمت آنلاین دیگر که در طول زمان برای کاربران محترم ایجاد و فعال می گردد.

جهت مشاهده و خرید اشتراک اینجا کلیک نمایید

u

امکان سیگنال آنلاین بازار چیست؟

برترین اندیکاتورهای پرکاربرد به صورت خودکار در تایم فریم های مختلف، نمودار مربوطه و قیمت را بررسی می کنند و با توجه به الگوریتم های استاندارد از قبل تعریف شده، در لحظه به شما اطلاعات خروجی (سیگنال خرید، فروش و خنثی) را نمایش می دهند که با استفاده از آن در سریع ترین زمان ممکن و با به کارگیری مدرن ترین ربات های بازارهای سرمایه با ضریب خطای بسیار پایین، مطمئن ترین سیگنال تکنیکال بازارهای مختلف بدون دخالت سلیقه انسانی، در اختیار شما قرار خواهد داشت. دسترسی به این بخش نیاز به تهیه اشتراک از اینجا دارد 

SIGNAL.CMPRO.IR

u

امکان هوش مصنوعی بازار چیست؟

کارشناسان CMPRO بازار را برای شما مهندسی کرده اند و با به روزرسانی اندیکاتورهای روز دنیا که با تنظیمات اختصاصی توسط اساتید بازارهای سرمایه CMPRO بهینه سازی شده اند، هوش مصنوعی را در کنار معاملات معامله گران تلفیق نموده اند تا بدون هیچگونه تنظیمات اولیه بهترین عملکرد را در راستای درآمد بیشتر برای شما به ارمغان بیاورند. تمام اندیکاتورها با لینک مستقیم به همراه آموزش نصب و اجرا در کنار آموزش برترین استراتژی های سودآور در اختیار شما قرار گرفته اند. دسترسی به این بخش نیاز به تهیه اشتراک از اینجا دارد

AI.CMPRO.IR

از چه طریق ما را دنبال کنید؟

وب سایت و اپلیکیشن به صورت آنلاین و همزمان در اختیار شما همراهان عزیز قرار دارد. برای استفاده از اپلیکیشن در نظر داشته باشید که 2 نوع اپلیکیشن برای دو سیستم عامل تعبیه شده است و بر اساس نیاز می توانید اپلیکیشن مورد نظر را انتخاب و در گوشی خود نصب نمایید. جهت دانلود مستقیم اپلیکیشن اندروید اینجا کلیک نمایید و برای استفاده از نسخه وب-اپلیکیشن پس از ورود به سایت گزینه اضافه شدن به صفحه اصلی را انتخال نمایید در برنامه در صفحه اصلی گوشی شما قرار بگیرد.

APP.CMPRO.IR

تحلیل و گزارش لحظه ای بازار

ابزار آنلاین تجارت

پیشخوان بروکر

اخبار روز بازار

معرفی خدمات

جهت مشاهده و آشنایی با بخش معرفی خدمات، روی لینک زیر کلیک نمایید

هوش مصنوعی بازار + پکیج طلایی

/

آموزش آنلاین بازار

پادکست روانشناسی معاملات

ربات، اکسپرت و اندیکاتور

ثبت نام رایگان

آیا هنوز سوالی دارید؟

گفتگوی زنده سایت و اپلیکیشن مجهز به هوش مصنوعی بوده و در هر زمان و مکان می توانید بی نهایت سوال بپرسید و پاسخ آن را دریافت کنید. همچنین چنانچه تمایل به ارتباط با کارشناسان ما را داشتید از هوش مصنوعی بخواهید تا شما را به کارشناس مربوطه متصل نماید و چنانچه هرگونه اطلاعات تماس و… نیاز داشتید، هوش مصنوعی در اختیار شما قرار خواهد داد . با تکمیل فرم زیرنیز کارشناسان با شما در تماس خواهند بود.